fredag 30 december 2011

Gott Nytt Handarbets År

Är ni nöjda med ert handarbetsår 2011. Det är vi. Vi har bloggat tillsammans hela året. (Så gott vi har orkat och kunnat) Emmy har kämpat på i skolan och enligt mig varit fantastiskt duktig. (det är därför hon är "lite" osynlig här, för hon ger allt  i skolan).

Jag (Cattis), är helnöjd med mitt handarbetsår. Jag har lärt mig mycket, jag har hittat nya inspirationskällor och fått många nya idéer som jag bara "måste" genomföra. Stickningen har kommit in i mitt liv igen, men när det är lite tråkigt, när det händer för lite i stickprojekten, då tar jag fram virknålen och gör en liten amigurumi och så får jag ny energi att fortsätta att sticka.





2012 kommer att bli ett härligt handarbetsår för oss alla, det är jag övertygad om.

Ha en fin nästsistahandarbetsdag 2011 - själv ska jag (Cattis) vara Nanny åt Nellie, 3 månader (bild kommer)


 

1 kommentar: