onsdag 14 december 2011

Årets julvirkning

är julkrubban. Denna bild är tagen för några dagar sedan, och jag har virkat några delar till. Men det känns som om jag inte kommer att hinna få den klar till jul.

Men vad gör det om den inte är klar förrän precis på julafton eller dagen efter. Jag kan njuta av den ett tag i alla fall.

Idag ska det bli en mysdag inomhus. Jag har jobbat lite varje dag nu, även i helgen, så jag får ge mig en ledig idag istället.

MEN

jag har ju många projekt som jag vill ha klara och många projekt som jag vill börja med. Känner ni igen er???

Ha en fin onsdag - med eller utan virknålen - själv ska jag bara göra det jag känner för idag.

2 kommentarer:

  1. Jag känner verkligen igen mig, blir nästan stressad av alla ideer, men jag skriver ner allt så jag inte glömmer och det vore ju ännu värre om man inte hade några ideer/projekt alls! Jobba på i lugn och ro med krubban, den ser ut att bli jättefin!

    SvaraRadera
  2. Oj vilket projekt, den kommer säkert bli superfin!

    SvaraRadera