fredag 4 november 2011

Äntligen en bild på mitt fina pannband

Så, nu är mitt pannband klart och mitt hår var nytvättat så det gick att få med det på bild(utan att skämmas) ;) Nu ska det bara bli kallt så att jag kan använda det. Nej, det längtar jag inte efter, men jag är glad att det är klart och att det blev bra. Jag har inte stickat så mycket med mönsterstickning så jag är allt lite nervös när jag påbörjar ett sånt projekt.

Hemma hos oss har vi snickare som gör vid vår hall och det låter och stökas ner varje dag. Eftersom jag alltid utgår från hemmet när det gäller mitt arbete så är jag "lite" ofokuserad nu, men istället kan jag virka och sticka. SÅ, det gör ju egentligen inte så mycket.

Vårt internet strular så just nu sitter jag i styvsonens säng med en kabel i datorn istället för att få till det med modemet där uppe. Jag har varit på G att blogga men det är inte så lätt när internet strular. Oh, vilken tråkigt värld jag helt plötsligt lever i när jag inte har tillgång till internet. Haha, nejdå, jag hinner lite mera här hemma, men det är lite tomt. Tänk så fort man vänjer sig vid våra tekniska prylar.

Ljusen brinner i vardagsrummet/köket och jag hoppas och tror att vi kommer att få en mysig myshelg. Jag önskar alla er detsamma.

Nu ska jag passa på att surfa vidare bland bloggarna  - ha en finfin helg alla kära läsare - jag ska göra så gott jag kan för att få lite tid med tonåringarna som är mer borta än hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar