söndag 12 juni 2011

Min första virkade...

grytlapp!
Det här är den första grylappen som jag virkade! Kanske är det just den här grytlappen som gjorde att jag blev fast i virkningen? Vem vet? 
Jag virkade den för ganska exakt 2 år sedan när jag var inlagd på sjukhuset. Jag vet att det inte är värdens jämnaste grytlapp, men för att vara första virkningen så är den riktigt bra ;). 


Närbild ;)
Hela grytlappen :)
Grytlappen är ca 26cm lång, 17cm bred på bredaste stället och 11cm bred på smalaste stället.    Det syns inte så mycket på bilden, men i verkligheten så ser man hur jag har blivit bättre på att virka under "virkningens gång". 
Vad tycker ni? Visst är den fin för att vara min första virkning?
Själv är jag är stolt över grytlappen, även om den är lite skev :)! 


Jag har inte bloggat så mycket på sistone, men nu är jag på G igen och har en del nya projekt att visa. + att det snart så är det sommarlov, då hinner jag virka jätte mycket ;).
Ha det bra,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar