onsdag 16 mars 2011

Till Elly och Natalie

Natalies Hello Kitty

Elly och Natalie är två flickor med hudsjukdomar som deras mammor bloggar om. Jag har tidigare skickat tre figurer till Elly och då frågade Natalies mamma Jenny om jag kunde virka en Hello Kitty till Natalie. Klart jag kunde. Jag virkade två, så Elly med kunde få en. Ni kan läsa om Elly HÄR och Natalie HÄR







Ellys Hello Kitty


Här är de på väg till Elly och Natalie

När det gäller virkning och projekt till mig själv så är min dödsskallevante nummer ett klar, och den blev lite för liten och inte så fin, men jag är rätt stolt över den ändå. Jag har även virkat en jättefin sjal till min dotter, men jag tar nog den själv tror jag.

Jag tycker att denna nya bloggen med de nya funktionerna är mycket svårare att få fin än de funktioner jag har på min skrivarblogg. Det är därför bilderna kommer på rad och texten under alla bilder. Jag får helt enkelt inte till det bättre, just nu.

Hoppas ni alla får en fin mysonsdag - hos mig blåser det, samt att jag har en förkylning på besök som inte passar in i mitt löparliv alls.

Min signatur försvann med så hej då från

Cattis

2 kommentarer:

  1. Vad fina! Och vad fint av dig att ge bort dom:)
    KramKram Emmy

    SvaraRadera
  2. Vad söta kittysar. De blir nog väldigt uppskattade :)

    SvaraRadera