måndag 17 januari 2011

Jag hittade kameran

Jag är så glad att jag hittade min kamera för nu kunde jag fotografera  mina blommor + monstren.Dessa två söta monster har jag virkat till en sjuk liten flicka. jag ska länka till henne sen, men inte förrän jag skickat dem.

 Dessa liljekonvaljer ska min syster för hon fyller år i maj när de slår ut.





Alla blommor har jag haft som bordsdekorationer och jag tycker att de är så fina så jag ska virka fler. Det går så fort så det är jätteroligt att virka dem.Jag har mer som är klart så snart kommer det ett inlägg till

8 kommentarer:

  1. Söta blommor och monster =) Flickan kommer bli superglad!!

    SvaraRadera
  2. Jätte fina monster! Flickan kommer att bli jätte glad!:)
    Bra att du hittade kameran!
    Söta blommor!

    Stora kramar Emmy

    SvaraRadera
  3. Fina blommor du har gjort :-)

    SvaraRadera
  4. Ojj det var många blommor!! Jag måste bara försöka mig på ett monster snart...

    SvaraRadera
  5. Tack alla för era kommentarer, jag har det lugnt i skolan nu så det blir mycket virkat. jag älskar med blommorna och även att virka monster
    kramkram/Cattis

    SvaraRadera
  6. Har du hittat på mönstret själv?

    SvaraRadera
  7. Sv: Vad roligt att du gillar min blogg<3. Du verkar ju också vara intresserad av att virka, så söta monstr du har gjort

    SvaraRadera