torsdag 13 januari 2011

Äntligen tillbaka

Mitt  internet har strulat i flera veckor och när jag väl har haft tid att uppdatera bloggen så har jag inte hittat min kamera. Men som ni kan förstå så har jag hunnit tillverka en hel del, så det kommer att bli en del inlägg här nu från mig. Jag hoppas att ni inte har tröttnat på vår blogg för att vi inte har varit så aktiva, men det blir ändring på det från och med nu. 










Jag gjorde en ny nyckelring till en nyckel som vi har gemensamt i en grupp så  nu har nycklarna ett rött hjärta och ett blått. Mina kompisar tycker att de är så söta, och det tycker ju jag med.

Jag önskade mig en amaryllis av min syster på julafton och så här fin är den nu. (jag brukar få vad jag önskar mig :))
Jag har fått en bok med mönster till 100 virkade och stickade blommor. Jag har fastnat i och med denna bok, så snart kommer det fina bilder på mina nya bordsdekorationer.

Jag får inte bort linjerna i det första stycket. hmmm.:( 

Jag önskar er alla en fin dag och jag hoppas vi ses på onlinecafeét på facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar