lördag 10 september 2011

Visning av sommarkjolen när hösten kommit

Sommarkjolen blev klar en vecka innan hösten kom. Jag kunde använda den två gånger innan den hängdes undan. Men jag fick mycket beröm av tjejerna  på tjejmiddagen och det gjorde mig glad. Jag trivdes i den så den kommer att användas väl nästa sommar. Jag vill ha korta vita tights med en liten spetskant på,  under och jag hoppas att jag kan hitta det.


Idag är det datorn och virknålen som är i fokus hos mig. Jag virkar, bloggar och facebookar. Jag tillåter mig att hålla på med detta en hel dag, då jag jobbade sent i gårkväll och ska jobba i morgon igen. SAMT att maken är iväg o kommer hem nästa vecka.

Men, helt plötsligt blev jag bjuden på lite grillat hos kompisar, så helt ensam är jag inte.

Jag önskar er alla en finfin lördag - med eller utan virknålen i handen - själv jobbar jag vidare på dotterns shorts.


1 kommentar: