söndag 4 september 2011

Nya projekt på G

och helt plötsligt så var det tre projekt igång samtidigt igen.

Rånarluva till maken= jägaren ska vara varm i skogen, tro inget annat.
En fin pippihalskrage till mig själv som jag köpte garn till när jag fått reda på att jag fått nytt jobb.
Ett par fina strumpor till mig själv, finfint mönster så därför är de lite pilliga och det går inte att sticka dem när jag är för trött, därför är de nere på tredjeplatsen. Rånarluvan är nummer ett för det är så längesedan maken fick något, säger han. Men själv gillar jag att sticka min pippikrage så den är egentligen nummer ett, men det behvöer inte maken få reda på, huvudsaken att han ser att hans projekt växer lite varje dag.

Kamerabatteriet är på laddning så snart kommer bilder på mina nya projekt.

Hoppas ni alla får en fin söndag, med eller utan stickor/virknålarna - själv ska det blli några varv nu på pippikragen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar