måndag 5 december 2011

Wow igen,

100 som är med i vår tävling. Dett trodde jag aldrig. Hurra för er alla. Det är två dagar kvar tills dragningen och på onsdag presenteras vinnaren. Det är dags att jag och Emmy börjar sammanställa era lotter så att det blir en dragning.

Jag klarar knappt av det gråa, mörka väder som finns i Skåneland just nu. Jag är helt utmattad, trött och nedstämd. Jag försöker att vila och antingen sticka eller virka. Då mår jag som bäst, när jag själv kan välja vad jag ska göra i hemmet eller som är jobbrelaterat. Tyvärr, ;) måste jag ju jobba lite, emellanåt.

Min äldsta dotter har invigt sina virkade shorts och fick beröm för dem. SÅ, jag hoppas att hon ställer upp på en bild så jag kan visa er  hur de blev.

På onsdag innan kl 12 presenteras vinnaren.

Ha en fortsatt fin måndag - själv ska jag springa med friskis och svettis men efter det ska jag mysa i fåtöljen med mina garn o stickor

1 kommentar: