onsdag 13 juli 2011

Tävling på gång hos oss - MISSA inte det

Emmy vill fira - fixa en tävling för att vi har 30 följare och jag är inte sen att hålla med henne: Vi är otroligt glada och tacksamma för er alla som följer vår blogg. Detta är vad vi håller på att ordna nu. Finfina priser, ska ni veta. Vi rotar runt lite i våra garn/ögon/brats lager hemma och kommer att visa er priserna och presentera tävlingen på fredag. Vi samarbetar via facebook, msn och genom att skriva inlägg och spara dem så att vi kan se vad vi pysslar med fast vi inte sitter i samma hus/by/stad. Det går jättebra, för vi är ett fantastiskt team Emmy och jag.

Jag önskar er alla en fin dag - själv är jag lycklig och glad över att ha stickat 4 varv på min kjol och det på tre veckor, det tycker jag är bra jobbat ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar