torsdag 7 juli 2011

Jag har virkat en...

Vad kan det vara???
En harajukuflicka
Yuuka och Anna sitter och småpratar.
Hon är otroligt busig och väldigt sprallig. Yuuka (som hon heter) tycker om att hitta på nya äventyr (men ibland kan hon råka illa ut...).
"HJÄLP MIG!!!"
Men hon löser oftast dom svåra situationerna:
"Jag klarade mig ut själv."
Det är tur att kommunen sätter lock över brunnarna, annars så skulle nog Yuuka bli blöt.

"Vad finns här nere???"

Visst är hon söt?
Förlorad i smultronstället! 

Klättra i träd kan hon också!


Mönstret kommer från Mias andra bok. 
Jag är riktigt stolt över henne och tycker att hon är jätte gullig! Yuuka har två systrar (som inte jag har virkat) som kanske får vara med i något inlägg här framöver :).

Ha en bra dag och njut av solen!
 

4 kommentarer:

  1. Hihi! Jättefin
    Duktigt av dig Emmy ;)

    SvaraRadera
  2. Så underbar och så fina fina bilder :)

    bra jobbat...
    kramkram/Cattis

    SvaraRadera
  3. Jättesöt blev hon! Och busig tydligen :P
    Håret ser urmysigt ut. Vilken härlig kalufs :)

    SvaraRadera
  4. Vilka små söta pusisar.
    Kram Birgit

    SvaraRadera