tisdag 31 januari 2012

Nu vet jag varför jag inte orkar blogga

och jag är helt enkelt inte frisk. Jag har hittat anledningar hela vintern till varför jag har mått som jag har mått, men förra veckan insåg jag att något måste vara fel. Jag blir tröttare och tröttare. Nu är jag så trött att jag är yr. Jag fryser på ett helt sjukt sätt. Tappar hår, mår illa, förvirrad (mer än vanligt) osv. Jag TROR att det är underpoduktion av sköldkörteln, och jag hoppas att doktor Fredrik tror det när jag ska till honom i morgon. Om han inte tror det, så hoppas jag att han hittar en annan diagnos åt mig + medicin så att jag kan få må bra igen.

Jag orkar knappt sticka eller virka, men här kommer två projekt som är nästan klara. Mössan har "bara" trådarna att fästa och tröjan växer några cm varje dag.

Jag hoppas att ni andra mår bra och njuter av att dagarna börjar bli ljusare. Det gör jag och jag hoppas att jag snart har lite mer energi att båda fungera i vardagslivet samt orkar sticka och virka mer


Ha en fin dag alla - med eller utan garn i händerna - själv ska jag fortsätta på Pippi-tröjan.

 

1 kommentar:

  1. Usch va jobbigt att gå runt och må så där dåligt hela tiden! Hoppas du kan få en diagnos och behandling! Trevlig helg på dig!

    SvaraRadera