lördag 12 februari 2011

Slarvig igen

Min kamera är borta igen :( Jag lovade Emmy att blogga idag och då får jag göra det utan bilder.

FAST

Jag har en hel del att visa upp för er och de bilderna kommer så fort kameran kommit fram eller när dottern vill hjälpa mig med sin nya systemkamera.

I ALLA FALL


  • Jag har två gubbar till min handväska klar
  • Jag har en finfin filur från Mia Bengtssons bok 2 klar
  • Jag har virkat klart alla stjärnor till min sjal med garnet som jag köpt i London.
  • Jag har köpt nytt garn som ska bli mina första vantar - med dödskallar, men jag blev nervös och la undan det för jag tror att det är svårt. 
  • Jag håller på att virka bil+husvagn till min systerson.




Ni förstår att det kommer en massa bilder snart

MEN

så länge

Ha det så bra och handarbeta lugnt - det gör jag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar